woensdag 15 juni 2011

Werd weer eens Tijd


Ik kreeg vrijdag een doos met spullen uit Amerika geleverd waar onder andere deze nieuwe stans van de Weatherd Clock in zat. Maar ook de stans van de Small Eazel die zie je nu niet op de foto omdat deze op de achterkant van de kaart zit geplakt om hem te kunnen laten staan. Echt super gaaf.


En ik heb de afspraak met Nancy en me zelf dat ik iets nieuws mag kopen als ik er zeker weten echt iets mee ga doen. En zie hier het resultaat. Ik heb zaterdag 11 & zondag 12 juni meteen mee zitten spelen met 2 van de nieuwe stanzen. En dit kaartje is 1 van de 2.Mijn vriendin Linda heeft er ook 1 gemaakt en ondanks dat we allebei de zelfde materialen hadden is de kaart van haar toch weer een heel anders geworden.

De andere kaart die ik heb gemaakt is alvast een kerstkaart en deze zal ik nog even fotograferen en ook hier bij plaatsen.

Groetjes,
Connie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten